Kaadoit minulle valkoviiniä. Välttelit minua katseillasi, olit varuillasi  - pelkäsit paljastumista. Hän oli juuri pohtinut elokuvaa katsoessaan ihmissuhteita. Etenkin pettämistä parisuhteessa. Niin ironista. Istuit Hänen vieressään ja minä yritin rentoutua. Yritin keskustella kunnolla, perustella väitteitäni, tukea kepeää ilmapiiriä.
 
Olen onnellinen, että avioliittonne toimii paremmin kuin pitkiin aikoihin. Perheesi tarvitsee Sinua. Ja minä tarvitsen Häntä ystävänäni. Hän on minulle erittäin rakas... mutta niin olet sinäkin. Kunnioitan perhettäsi, enkä viettele Sinua. En kerro Sinulle tunteistani, jottet toivoisi suhdetta. Suhdetta, jonka tahdoit ja jonka Sinulta kielsin.

Näin ne hetket kun silmäsi olivat täynnä tummuutta, halua ja kaipuuta. Omiin silmiini on asettunut syvältä kumpuava suru.